dimarts, d’abril 04, 2006

Can Barris, a Campllong

Ara que cada vegada és més corrent anar a l'aeroport de Girona, podem aprofitar el viatge i fer cas l'Esteve Valentí, que ens recomana un restaurant per anar a menjar cargols.

Restaurant Can Barris. Carretera de l'aeroport a Cassà de la Selva, quilòmetre 242. Campllong (Gironès, Girona). Telèfon: 972.46.10.05. Tanca els divendres i els diumenges nit. Pàgina web: www.canbarris.net (en construcció). Correu electrònic: canbarris@canbarris.net

El local està adaptat per a persones amb discapacitats, disposa de zona infantil i pàrquing. És recomanable reservar taula.

Es tracta d'un restaurant que ofereix cuina tradicional, però que està especialitzat en cargols. És millor encarregar-ne prèviament (hi ha racions de 70, 100 i 150 cargols), perquè sinó es corre el risc de menjar una quantitat menor de la desitjada o, senzillament, veure al del costat com se'ls cruspeix. Els fan a la llauna, amb una salsa de tomàquet per sobre.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina raó que te l'Esteve!
Feia anys que no em deixava caure per Can Barris i Dimarts aprofitant que estava per la zona, no em vaig poder resistir a tornar a degustar aquells magnífics cargols que a mida que passen els anys encara estan més bons.

Anònim ha dit...

No he pogut resistir la tentació, no sé si ho llegirà molta gent, però us ben asseguro, que cada vagada llegeixo això de Can Barris, em quedo molt sorpresa, m'explico, sóc de la comarca de la Selva, conec més o menys els restaurants del voltant, la gent de Campllong, Riudellots, Caldes de Malavella,etc. no van a Can Barris ni que els hi paguin, jo abans d'opinar he anat a menjar els famosos cargols, no estan malament, però el restaurant en general deixa molt que desitjar en quant a servei i qualitat dels altres plats, per mi la seva puntuació per no donar-li un 0 és un 2, si voleu menjar cargols a la llauna de veritat neu a Can Gros d'Estanyol, això de Can Barris és una presa de pèl...